۱۳۹۰ مهر ۳, یکشنبه

قطر ثروتمندترین کشور جهان شد

قطر بالاترین درآمد سرانه را براساس شاخص قدرت خرید در بین کشورهای جهان به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، صندوق بین‌المللی پول در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که قطر با پیشی گرفتن از لوکزامبورگ به ثروتمندترین کشور جهان از نظر شاخص قدرت خرید تبدیل شده است.

براین اساس سرانه تولید ناخالص داخلی در قطر به 81 هزار و 466دلار رسیده است. این رقم تقریبا دو برابر سرانه تولید ناخالص داخلی آمریکا است. آمریکا با سرانه 46 هزار و 860 دلار در رده هفتم ثروتمندترین کشورهای جهان قرار گرفته است.

بریتانیا با سرانه 35 هزار و 59 دلار در این رده‌بندی بیست و یکم شد. فرانسه نیز با سرانه 33 هزار و 910 دلار رده بیست و سوم را به خود اختصاص داد.

ژاپن، کره‌جنوبی و چین نیز به ترتیب با سرانه‌های 33 هزار و 855، 29 هزار و 997 و هفت هزار و 544 به ترتیب 24، 26 و 94ام شدند.

۱۳۹۰ شهریور ۲۷, یکشنبه

وقتی مورینیو در بارسلونا مترجم بود و گواردیولا بازیکن/عکس

مورینیو و گواردیولا که حالا هر در قالب سرمربی دو تیم بزرگ اسپانیا رودرروی هم قرار می گیرند زمانی در بارسلونا مشغول به کار بودند.در آن زمان مورینیو مترجم سر بابی رابسون بود و گواردیولا هم مدافع تیم بارسلونا.

مورینیو

۱۳۹۰ شهریور ۱۹, شنبه

رمز بسیار کوتاه است


پسره نشسته بود با دوست دخترش داشتن پیج فیس بوک میساختن
که میرسن به قسمت رمز،
پسره میاد خودشو شیرین کنه
رمز رو مینویسه : دولم
دختره از خنده میفته زمین!!!
آخه Error داده بود ، "رمز بسیار کوتاه است" !!!

۱۳۹۰ شهریور ۱۲, شنبه

سوال جالبی که هیچ کس جوابی نداد

از مردم دنیا سوال جالبی پرسیده شد و هیچ کس جوابی نداد! سؤال از این قرار بود: نظر خودتان را راجع به راه حل کمبود غذا در سایر کشورها صادقانه بیان کنید؟ و جالب اینکه کسی جوابی نداد چون در آفریقا کسی نمی دانست 'غذا' یعنی چه؟ در آسیا کسی نمی دانست 'نظر' یعنی چه؟ در اروپای شرقی کسی نمی دانست 'صادقانه' یعنی چه؟ در اروپای غربی کسی نمی دانست 'کمبود' یعنی چه؟ و در آمریکا کسی نمی دانست 'سایر کشورها' یعنی چه ***